Вівторок, 23.05.2017

Інформатика

Всеукраїнський науково-методичний семінар на тему «Особливості викладання навчального предмета «Інформатика» в основній школі та перспективи вдосконалення його змісту»

Перегляди: 18
Відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2017 рік, на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 03-04 травня 2017 року був проведений Всеукраїнський науково-методичний семінар на тему «Особливості викладання навчального предмета «Інформатика» в основній школі та перспективи вдосконалення його змісту». Додаткова інформація на офіційному блозі семінару: http://seminarlito.blogspot.com/

Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2015/2016 навчальному році

Перегляди: 433
11112015 3У 2015/2016 навчальному році учні 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів продовжать вивчення інформатики за програмою «Інформатика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів», складеною з розрахунку 1 година на тиждень. Звертаємо увагу, що в програму внесено зміни, затверджені наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня». Розвантажену та доопрацьовану програму розміщено на офіційному веб-сайті МОН України: http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088/
Таким чином у 7 класі учні загальноосвітніх навчальних закладів будуть вивчати наступні розділи:

Детальніше...

Методичний супровід курсу «Сходинки до інформатики»

Перегляди: 471
11022015 6О.П.Тимощук, м. Рівне,
А.І.Тимошков, м. Сарни, Рівненська обл.
У всіх загальноосвітніх навчальних закладах введено пропедевтичний курс «Сходинки до інформатики», що розглядається як важливий інструмент, який сприяє успішному навчанню учнів, формуванню їх предметних та ключових компетентностей, усебічному розвитку дитини молодшого шкільного віку. Стаття висвітлює практичні аспекти викладання курсу «Сходинки до інформатики» на прикладі досвіду спеціалізованої школи розвитку І ступеня № 5 м. Сарни.

Кейс-технологія. Збірка кейсів з інформатики

Перегляди: 523
11022015 5Л. Д. Желізняк,с. Поляна, Свалявський р-н, Закарпатська обл.
Найважливішим завданням освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості та формування її фізичного й морального здоров’я. У зв’язку з цим принципово змінюється позиція
вчителя. Він перестає бути носієм «об’єктивного знання», яке він намагається передати учневі. Він
повинен організувати самостійну діяльність учнів, у якій кожен оволодів би низкою здатностей до

Детальніше...

Особливості типології уроків інформатики

Перегляди: 421
11022015 4Т. О. Шевченко,м. Суми
Урок здавна був об’єктом класифікації, але остаточно цю проблему не розв’язано, і в педагогіці
єдина типологія уроків відсутня.
Будь-який урок має свій зміст і свою структуру. Загальна дидактична структура уроку характеризується такими компонентами: 1) актуалізація попередніх знань і способів дій; 2) формування нових знань і способів дій; 3) застосування знань, тобто формування вмінь.

Робота з таблицями та зображеннями у текстових документах

Перегляди: 390
11022015 3В. М. Апанасенко, М. В. Захарова, м. Кіровоград
Мета: сформувати навички створювати таблиці; ознайомити з призначеннями таблиць і можливостями подання даних у табличному вигляді, правилами роботи з графічними об’єктами, призначенням редактора формул.
Тип уроку: формування і закріплення вмінь та навичок.
Обладнання: картки із завданнями для виконання; папка Фото з фотографіями вчених, текстовий файл Зразок.docx; тестова оболонка MyTest та файл із тестовими завданнями; картки-капелюшки для проведення рефлексії.

Захист інформації

Перегляди: 385
11022015 2Є. Ю. Мацо,с. Зарічево, Перечинський р-н, Закарпатська обл.
Цілі: навчальна – сформувати в учнів поняття безпеки і необхідності захисту інформації, визначити основні напрями; розвивальна – розвивати пізнавальний інтерес, навички самостійної роботи і роботи в колективі, уміння застосовувати знання, навички в різних ситуаціях; виховна – виховувати культуру мовлення, працелюбність, прищеплювати бажання мати глибокі і якісні знання, виховувати зібраність, організованість, відповідальність, уміння співпрацювати в колективі.
Форма проведення уроку: ігрові технології — віртуальний форум.
Наочність та обладнання: мультимедійне забезпечення, презентаційний матеріал, роздавальний матеріал.
Вкладення:
Скачати цей файл (11022015_2.pdf)Захист інформації183 kB

Метод проектів у сучасних освітніх технологіях

Перегляди: 397
11022015 1С. І. Афіцький,м. Кам’янець-Подільський, Хмельницька обл.
Одним зі способів залучення учнів до активної підготовки до уроку є метод проектів. Його актуальність у наші дні зумовлена насамперед необхідністю розуміти зміст і призначення своєї роботи, самостійно ставити професійні цілі й задачі, продумувати засоби їх здійснення і багато чого іншого, що належить до змісту проекту. Сьогодні метод проектів дедалі частіше розглядають як систему навчання, за якої учні набувають знань і умінь у процесі планування і виконання поступово ускладнених практичних завдань — проектів.
Метод проектів — це спосіб досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми, яка має завершитися реальним, відповідно оформленим практичним результатом.