П'ятниця, 18.08.2017

Моніторинг якості освіти

Перегляди: 35
20062017 1Сучасна школа орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентноздатним у 21-му столітті - випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.
Математична грамотність – це здатність особи до визначення й усвідомлення ролі математики в сучасному світі, надання добрих обґрунтованих суджень, уміння використовувати математику в особистих цілях і в суспільному житті.
Тому згідно з річним планом роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі - ДОІППО) на 2017 рік навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти спільно з кафедрою природничо-математичної освіти протягом березня-травня поточного року проведено порівняльний аналіз даних пілотного моніторингового дослідження рівня математичної грамотності учнів 10 класів з результатами ЗНО-2016 з математики випускників 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів області (далі – ЗНЗ).
Перегляди: 55
01062017 1Згідно з річним планом роботи КВНЗ «ДОІППО» на 2017 рік та з метою вивчення готовності сучасних випускників до вибору життєвих перспектив, ведення здорового способу життя, професійного самовизначення навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО» протягом квітня 2017 року проведено моніторингове дослідження обласного рівня «Випускники на порозі дорослого життя», в рамках якого здійснювалося опитування учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі-ЗНЗ) області.

Детальніше...

Перегляди: 39
Інформує прес-служба УЦОЯО
28042017 2ТОП-7 запитань та відповідей щодо апробації завдань для моніторингу початкової освіти (26.04.2017)
У травні 2017 року відбудеться апробація завдань для моніторингу початкової освіти. Український центр оцінювання якості освіти пропонує ознайомитися з найбільш актуальними питаннями щодо цього та відповідями на них.
 Хто братиме участь у моніторингу і хто його проводитиме?
Навесні 2018 року Український центр оцінювання якості освіти проведе моніторингове дослідження читацької та математичної компетентностей четвертокласників. Дослідження не буде загальнообов’язковим. У ньому зможуть узяти участь лише ті навчальні заклади, що потраплять до репрезентативної вибірки. Вибірка формуватиметься таким чином, що результати моніторингу відображатимуть стан навчальних досягнень випускників початкової школи всієї країни. Очікується, що учасниками дослідження стане близько 6 000 учнів різних типів загальноосвітніх закладів, розташованих у міській і сільській місцевостях.
Перегляди: 69
23022017 1ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ОБЛАСТІ
Для сучасного стану української освіти характерні: високий рівень інноваційної діяльності, модернізація умов та змісту навчального процесу, поява великої кількості нових освітніх технологій і програм, що суттєво впливають на майбутній інтелектуальний потенціал України, її подальший економічний і політичний розвиток, посилюють авторитет на міжнародній арені, конкурентоздатність та самостійність. Однак, нагальним завданням сучасної державної політики в галузі освіти, як і дві тисячі років тому, є питання поліпшення якості освіти.
Вкладення:
Скачати цей файл (IMV-2016.pdf)IMV-2016.pdf6684 kB
Перегляди: 60
15022017 1Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, згідно з планом роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» на 2016 рік (далі – КВНЗ «ДОІППО»), відповідно до вимог наказу №139 від 23.05.2016 «Про внесення змін до наказу №91 від 14.04.2015», на підставі листа №738 від 29.09.2016 протягом жовтня-грудня 2016 року в загальноосвітніх навчальних закладах області проведено ІІ етап моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання.
Моніторингове дослідження проведеноразом із методичними службами 13 міст, 2 міських територіальних громад та 21 районом області.
Відповідальними за проведення ІІ етапу моніторингового дослідження проаналізовано стан виконання методичних рекомендацій І етапу обласного моніторингу профільного навчання щодо забезпечення оптимальних умов для профілізації старшої школи. Ефективність діяльності міських, районних методичних служб з даного питання визначена шляхом самооцінювання.
Перегляди: 90
20012017 1На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.02.2016 №149 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти РІSA 2018 в Україні» 19.01.2017 року на базі ДпРЦОЯО відбулася нарада освітянської спільноти області за участю національного координатора дослідження, начальника відділу досліджень та аналітики УЦОЯО Вакуленко Т.С. У ході роботи наради висвітлено питання стану підготовки до міжнародного порівняльного дослідження РІSA 2018, презентовано програму дій на 2017 рік, обговорено проблеми організації та проведення даного дослідження на регіональному рівні.
Детальніше про проект РІSA 2018 можна дізнатися з вітчизняного (www.pisa.testportal.gov.ua) та міжнародного (www.oecd.org/pisa/) сайтів.