Вівторок, 23.05.2017

Моніторинг якості освіти

Перегляди: 16
Інформує прес-служба УЦОЯО
28042017 2ТОП-7 запитань та відповідей щодо апробації завдань для моніторингу початкової освіти (26.04.2017)
У травні 2017 року відбудеться апробація завдань для моніторингу початкової освіти. Український центр оцінювання якості освіти пропонує ознайомитися з найбільш актуальними питаннями щодо цього та відповідями на них.
 Хто братиме участь у моніторингу і хто його проводитиме?
Навесні 2018 року Український центр оцінювання якості освіти проведе моніторингове дослідження читацької та математичної компетентностей четвертокласників. Дослідження не буде загальнообов’язковим. У ньому зможуть узяти участь лише ті навчальні заклади, що потраплять до репрезентативної вибірки. Вибірка формуватиметься таким чином, що результати моніторингу відображатимуть стан навчальних досягнень випускників початкової школи всієї країни. Очікується, що учасниками дослідження стане близько 6 000 учнів різних типів загальноосвітніх закладів, розташованих у міській і сільській місцевостях.
Перегляди: 44
11042017 1Шановні одинадцятикласники! КВНЗ “Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” пропонує ВАМ протягом 24-30 квітня 2017 року взяти участь у моніторинговому дослідженні “Випускники на порозі дорослого життя”.
Опитування носить конфіденційний характер. Результати будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Для заповнення анкети необхідно перейти за посиланням: 
Точність отриманих результатів анкетування залежить від об’єктивності та відвертості Ваших відповідей, просимо звернути увагу:
  • деякі запитання передбачають не більше 3-х відповідей;
  • у запитанні 5 відповідь “Ні” не передбачає будь-якої відповіді у запитанні 6.
Заздалегідь вдячні за співпрацю.
Перегляди: 43
23022017 1ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ОБЛАСТІ
Для сучасного стану української освіти характерні: високий рівень інноваційної діяльності, модернізація умов та змісту навчального процесу, поява великої кількості нових освітніх технологій і програм, що суттєво впливають на майбутній інтелектуальний потенціал України, її подальший економічний і політичний розвиток, посилюють авторитет на міжнародній арені, конкурентоздатність та самостійність. Однак, нагальним завданням сучасної державної політики в галузі освіти, як і дві тисячі років тому, є питання поліпшення якості освіти.
Вкладення:
Скачати цей файл (IMV-2016.pdf)IMV-2016.pdf6684 kB
Перегляди: 39
15022017 1Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, згідно з планом роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» на 2016 рік (далі – КВНЗ «ДОІППО»), відповідно до вимог наказу №139 від 23.05.2016 «Про внесення змін до наказу №91 від 14.04.2015», на підставі листа №738 від 29.09.2016 протягом жовтня-грудня 2016 року в загальноосвітніх навчальних закладах області проведено ІІ етап моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання.
Моніторингове дослідження проведеноразом із методичними службами 13 міст, 2 міських територіальних громад та 21 районом області.
Відповідальними за проведення ІІ етапу моніторингового дослідження проаналізовано стан виконання методичних рекомендацій І етапу обласного моніторингу профільного навчання щодо забезпечення оптимальних умов для профілізації старшої школи. Ефективність діяльності міських, районних методичних служб з даного питання визначена шляхом самооцінювання.
Перегляди: 64
20012017 1На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.02.2016 №149 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти РІSA 2018 в Україні» 19.01.2017 року на базі ДпРЦОЯО відбулася нарада освітянської спільноти області за участю національного координатора дослідження, начальника відділу досліджень та аналітики УЦОЯО Вакуленко Т.С. У ході роботи наради висвітлено питання стану підготовки до міжнародного порівняльного дослідження РІSA 2018, презентовано програму дій на 2017 рік, обговорено проблеми організації та проведення даного дослідження на регіональному рівні.
Детальніше про проект РІSA 2018 можна дізнатися з вітчизняного (www.pisa.testportal.gov.ua) та міжнародного (www.oecd.org/pisa/) сайтів.
Перегляди: 45
13012017 1У червні 2016 року з ініціативи Міністерства освіти і науки України Інститут освітньої аналітики та Український центр оцінювання якості освіти провели моніторингове дослідження про вплив соціально-економічного середовища на результати навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження мало на меті з’ясувати, чи пов’язані умови, у яких живуть і навчаються учні, з успішністю навчання в школі.
Збір даних для дослідження здійснювався шляхом анкетування випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року, через інформаційні сторінки учасників зовнішнього незалежного оцінювання. Анкета містила п’ять блоків запитань, пов’язаних між собою логічними зв’язками і переходами. В анкетуванні взяли участь 50919 випускників 2016 року загальноосвітніх навчальних закладів (середніх загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів, колегіумів, спеціалізованих шкіл і навчально-виховних комплексів).
Вкладення:
Скачати цей файл (zvit_oputyv_2016.pdf)zvit_oputyv_2016.pdf1103 kB
Перегляди: 76
27122016 1Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, на виконання плану роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі - ДОІППО) на 2016 рік, наказу ДОІППО №236 від 06.10.2016 «Про проведення обласного моніторингу діяльності методичних кабінетів, центрів» та з метою модернізації методичної роботи міських методичних кабінетів, центрів, визначення ключових напрямів та факторів, що впливають на її дієвість, моделювання рівня розвитку методичних служб області протягом жовтня-грудня 2016 року спільно з навчально-методичним відділом організації неперервної освіти педагогічних кадрів проведено дане дослідження.
Для проведення моніторингового дослідження використано кваліметричний підхід, який передбачає кількісний опис якості предметів або процесів, даючи кількісну оцінку якості. Особливостями даного підходу є, по-перше, надання можливості провести оцінку за всіма напрямами діяльності об’єкта оцінювання, по-друге, врахування змін, що відбуваються в його оточенні.